تبلیغات
بانک مقالات علمی - مطالب مرداد 1393

درباره وبلاگ

آرشیو

آخرین پستها

پیوندها

نویسندگان

ابر برچسبها

آمار وبلاگ



Admin Logo
themebox Logo


نویسنده :سوین نوری
تاریخ:پنجشنبه 30 مرداد 1393-11:55 ق.ظ

پایان نامه جامعه شناسی

پایان نامه  جامعه شناسی

قیمت:165000ریال

موضوع  :

پایان نامه جامعه شناسی

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چكیده

نقد جامعه‌شناسی برخلاف آنچه در نگاه نخست به نظر می‌آید، تنها بررسی تأثیر مستقیم رخدادهای اجتماعی مشخصی بر ادبیات یك دوره نیست و برخلاف بسیاری مكاتب دیگر نمی‌توان یك مقطع معین تاریخی و یك محدوده‌ی مشخص جغرافیایی و فرهنگی برای آن درنظر گرفت. بلكه در طول سال‌ها افت و خیزهای فراوانی را پشت سرگذاشته و با جریان‌های بسیار در پیوسته است.یكی از مهم‌ترین این جریان‌ها كه پیوندی گسست‌ناپذیر با جامعه‌شناسی دارد، نقد فمنیستی است. بسیاری از منتقدان، فمنیسم را شاخه‌ای از نقد جامعه‌شناسی می‌دانند كه در آن به جامعه از رهگذر امكانات و شرایطی می‌نگرد كه همواره از زنان دریغ داشته شده است.این رساله ابتدا به معرفی مشروح رویكرد جامعه‌شناسی می‌پردازد و ویژگی‌های اصلی آن را جست و جو می‌كند و مهم‌ترین گرایش‌های این گونه‌ی نقد ادبی را معرفی می‌كند. فصل دوم رمان سووشون را براساس شیوه‌های این رویكرد تحلیل می‌كند و مناسبات سووشون را با جامعه‌ای كه در آن شكل گرفته و نیز جامعه‌ای كه روایتش می‌كند مورد كنكاش قرار می‌دهد. در فصل سوم از رویكرد فمنیستی و نقد ادبی سخن می‌رود و در فصل پایانی سووشون از چشم‌انداز این رویكرد نوآیین و در حال شكل‌گیری بررسی می‌شود.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:پنجشنبه 30 مرداد 1393-11:53 ق.ظ

گزارش کارآموزی نماکاری ساختمان

گزارش کارآموزی نماکاری ساختمان

قیمت:50000ریال

موضوع  :

گزارش کارآموزی نماکاری ساختمان

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه :

در دنیای امروز و آینده فن آوری كارهای اجرایی همراه با نوآوری كه هر روز صنعت ساختمان را متاثر می كند لزوم آموختن هرچه بهتر روش های درست كارهای عملی ساختمانی را ایجاب می كند .

نحوه انتخاب درست و بجای مصالحی چون آجر ، سیمان ، گچ ، بلوك و دیگر مصالح و همچنین طرز درست مصرف كردن آنها از اهمیت فراوانی برخودار می باشد .

از آنجا كه مصالح ساختمان و نیز مصالح جنبی و وابسته ی به آن بسیار فراوان ومتنوع می باشد بنابراین لزوم اجرای عملیات ساختمانی چه در كارگاههای آموزشی و یا در كارگاههای اجرایی ساختمانی كمك شایایی به ما خواهد نمود .

بخش اول : آشنایی كلی با مكان كار آموزی

این پروژه مدرسه ای است دو طبقه با اسكلت بتونی و سقف تیرچه بلوك كه دارای 3 قسمت اصلی و كلی می باشد :

1 ـ قسمت شرقی مدرسه كه مربوط به كلاس دانش آموزان می باشد .

2 ـ قسمت مركزی كه ساختمان اداری مدرسه است .



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:پنجشنبه 30 مرداد 1393-11:49 ق.ظ

بررسی فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی شهر تهران در سال تحصیلی ۸۷-۸۶

بررسی فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی

قیمت:80000ریال


موضوع  :

بررسی فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی شهر تهران در سال تحصیلی ۸۷-۸۶

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده
فرسودگی شغلی شامل احساس خستگی عاطفی ، مسخ شخصیت و عدم موفقیت فردی در کار است. این پژوهش فرسودگی شغلی دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی دولتی شهر تهران را مورد بررسی قرار داد . روش تحقیق توصیفی و از نوع زمینه یابی است . نمونه این تحقیق ۱۳۴ نفر از دبیران زن مراکز پیش دانشگاهی دولتی شهر تهران بودند که با استفاده از روش نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب شدند . ابزار تحقیق پرسشنامه فرسودگی شغلی بوده که به روش محقق ساخته تهیه شد . نتایج تحقیق نشان داد که فرسودگی شغلی دبیران در مولفه های خستگی عاطفی ، مسخ شخصیت ، عدم موفقیت فردی کمتر از سطح متوسط می باشد . و بین سن با فرسودگی شغلی دبیران و همچنین میزان تحصیلات ، تعداد سالهای تدریس و نوع ماده درسی و فرسودگی شغلی دبیران تفاوت معنی داری بدست نیامد . در مورد ارتباط تعداد سالهای تدریس در دوره پیش دانشگاهی و فرسودگی شغلی در دو مولفه خستگی عاطفی و مسخ شخصیت رابطه معنی داری بدست نیامد، و فقط در ارتباط مولفه سوم یعنی عدم موفقیت فردی با فرسودگی شغلی تفاوت معنی دار بود .
فهرست مطالب
فصل اول
۱-۱- مقدمه ۲
۱-۲- بیان مسأله ۳
۱-۳- اهمیت مسأله ۴
۱-۴- اهداف تحقیق ۵
۱-۴-۱- هدف کلی تحقیق ۵
۱-۴-۲- هدف جزئی تحقیق ۵
۱-۵- سؤالات تحقیق ۶
۱-۶- تعاریف متغیرها ۷
۱-۷- تعاریف عملیاتی ۹
فصل دوم
۲-۱- مقدمه ۱۱
۲-۲- فرسودگی شغلی ۱۱
۲-۳- رویکردهای مختلف به فرسودگی شغلی ۱۴
۲-۳-۱- رویکرد بالینی ۱۴
۲-۳-۲- رویکرد روان شناختی – اجتماعی ۱۶
۲-۳-۳- رویکرد تبادلی ۱۷
۲-۳-۴- مدل کاپنر ۱۹
۲-۴- رویکرد ساختاری ۲۰
۲-۴-۱- سازمان ۲۱
۲-۴-۲- جو سازمانی ۲۱
۲-۴-۳- تئوری سیستم های اجتماعی و جو سازمانی ۲۲
۲-۴-۴- جو سازمانی و روابط سازمانی ۲۳
۲-۴-۵- شاخص های جو سالم سازمانی ۲۴
۲-۴-۶- بهداشت روانی ۲۵
۲-۴-۷- روحیه ۲۶
۲-۴-۸- ویژگی های مدرسه سالم ۲۶
۲-۵- مراحل فرسودگی شغلی ۲۷
۲-۵-۱- ماسلاچ ۲۷
۲-۵-۲- پستونچی ۲۸
۲-۵-۳- مراحل فرسودگی شغلی معلمان (ساراسون) ۳۰
۲-۶- عوامل فرسودگی شغلی ۳۰
۲-۷- نشانه های فرسودگی شغلی ۳۳
۲-۸- عوارض فرسودگی شغلی ۳۴
۲-۹- استرس شغلی ۳۴
۲-۹-۱- منابع استرس شغلی ۳۵
۲-۹-۲- ارتباط استرس شغلی با تحلیل رفتگی ۳۷
۲-۱۰- تحلیل رفتگی وشخصیت ۴۱
۲-۱۰-۱- تحلیل رفتگی و شغل آموزگاری ۴۳
۲-۱۱- فشار روانی ۴۵
۲-۱۱-۱- آثار تخریبی فشار روانی در تدریس ۴۶
۲-۱۱-۲- راههای کاهش فشار روانی معلمان ۴۶
۲-۱۲- پیشینه پژوهش ۴۸
۲-۱۲-۱- تحقیقات داخلی ۴۸
۲-۱۲-۲- تحقیقات خارجی ۵۴
فصل سوم
۳-۱- طرح تحقیق ۵۸
۳-۲- جامعه آماری ۵۸
۳-۳- متغیر مستقل و وابسته ۵۸
۳-۴- روش نمونه گیری ۵۸
۳-۵- ابزار اندازه گیری ۵۹
۳-۶- پایایی و روایی تحقیق ۵۹
۳-۷- ابزار تجزیه و تحلیل داده ها ۵۹
فصل چهارم
۴-۱- مقدمه ۶۱
۴-۲- تجزیه و تحلیل داده ها ۶۲
فصل پنجم
۵-۱- مقدمه ۸۵
۵-۲- بحث ونتیجه گیری ۸۵
۵-۳- پیشنهادها ۹۱
۵-۴- محدودیتها ۹۱
منابع ۹۲
فهرست جداول
جدول ۴-۱ – توزیع فراوانی مرتبط با متغیر سن دبیران ۶۲
جدول ۴-۲ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر میزان تحصیلات دبیران ۶۴
جدول ۴-۳ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر تعداد سالهای تدریس دبیران ۶۶
جدول ۴-۴ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر تعداد سالهای تدریس در پیش دانشگاهی ۶۸
جدول ۴-۵ – توزیع فروانی مرتبط با متغیر نوع درس مورد تدریس ۷۰
جدول ۴-۶ آمار توصیفی مرتبط با بررسی وضعیت مولفه خستگی عاطفی ۷۲
جدول ۴-۷ آمار توصیفی مرتبط با بررسی وضعیت مولفه مسخ شخصیت ۷۲
جدول ۴-۸ آمار توصیفی مرتبط با بررسی وضعیت مولفه عدم موفقیت فردی ۷۳
جدول ۴-۹ بررسی وضعیت موجود دیدگاه دبیران نسبت به خستگی عاطفی ۷۴
جدول ۴-۱۰ بررسی وضعیت موجود دیدگاه دبیران نسبت به مسخ شخصیت ۷۶
جدول ۴-۱۱ بررسی وضعیت موجود دیدگاه دبیران نسبت به عدم موفقیت فردی ۷۸
جدول ۴-۱۲ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر سطوح سنی ۸۰
جدول ۴-۱۳ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر مدرک تحصیلی ۸۱
جدول ۴-۱۴ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر تعداد سالهای تدریس ۸۲
جدول ۴-۱۵ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر تعداد سالهای تدریس در پیش دانشگاهی ۸۴
جدول آزمون تعقیبی LSD مرتبط با جدول ۱۵ ۸۵
جدول ۴-۱۶ بررسی مقایسه ای فرسودگی شغلی با تأکید بر نوع درس مورد تدریس (نوع تدریس) ۸۶


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:پنجشنبه 30 مرداد 1393-11:30 ق.ظ

بررسی تاثیرات مشاوره گروهی والدین به شیوه شناختی رفتاری دركاهش نشانه‌های اضطراب كودكان

بررسی تاثیرات مشاوره گروهی والدین به شیوه شناختی رفتاری

قیمت:80000ریال

موضوع  :

بررسی تاثیرات مشاوره گروهی والدین به شیوه شناختی رفتاری دركاهش نشانه‌های اضطراب كودكان

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

مقدمه
ریشه‌ی بسیاری از مسائل و مشکلات روانی کودکان و نوجوانان در اضطراب و اختلالات مرتبط با آن است. اضطراب به صورت یک اصطلاح کلی تعریف می‌شود که تنش و برانگیختگی فیزیولوژیکی، درک عقیده و اجتناب رفتاری را دربرمی‌گیرد. (ایسائو و پیترمن، ترجمه براتیان، 1384)
کودکان هم مثل بزرگترهایشان دچار اضطراب می‌شوند ولی اغلب از اینکه اضطراب و‌استرس را تجربه می‌کنند ناآگاهند در حالی که بچه‌ها از اضطراب آسیب می‌بینند- اضطرابی که آنها را بسوی افسردگی هدایت می‌کند. آنها ممکن است این اضطراب را به طرق مختلفی نشان دهند یکی از خطرناکترین کارهایی که ممکن است والدین بکنند چشم پوشی از بحرانهای دوران کودکی فرزندانشان است. مهم نیست که این بحران چقدر کوچک به نظر برسد کی رخ دهد و چه شدتی داشته باشد.
فهرست مطالب
چكیده :
فصل اول :کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله :
اهمیت و ضرورت مساله
اهداف پژوهش
پرسشها و فرضیه‌های پژوهش
فرضیه‌های تحقیق:
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها
تعریف نظری مشاوره گروهی به شیوه شناختی رفتاری :
اضطراب کودکان
فصل دوم : ادبیات پیشینه‌ پژوهش
مقدمه:
الف – مبانی نظری
اضطراب کودکی
تعریف و طبقه بندی
اضطراب
علائم رایج اضطراب
ترس
انواع ترسهای دوران کودکی
نوزادی
اوایل کودکی
کودک مدرسه‌ای
نگرانی
ترس در برابر اضطراب
علائم عمومی اضطراب در کودکان
اختلال‌های اضطرابی در کودکان
اختلال اضطراب جدایی:
اختلال وحشتزدگی
مدرسه هراسی
اختلال اضطراب فراگیر (GAD)
اختلال وسواس فکری و عملی
اختلال فشار روانی پس از سانحه
مفهوم سازی عمومی اختلال‌های اضطرابی
1. نشانه‌های جسمانی و بدنی
2. آشفتگی‌های ذهنی و شناختی:
3. اجتناب‌ها و واکنش‌های رفتاری
همه گیر شناسی اختلال‌های اضطرابی کودکان و نوجوانی
جدول 2-1 میزان شیوع اختلال‌های اضطرابی در کودکان و نوجوانان (بیدل و ترنر، 2005)
جدول 2-2 میزان همبودی نمونه‌هایی از کودکان که تشخیص اولیه اختلال اضطرابی داشته‌اند. (بیدل و ترنر 2005)
دیدگاههای مختلف در مورد اضطراب
1. دیدگاه روان پویایی
2. دیدگاه زیست شناختی
دیدگاه سالیوان
دیدگاه هورنای
دیدگاه اتو رنك
دیدگاه آدلر
دیدگاه رفتاری
دیدگاه شناختی
دیدگاه وجودی
دیدگاه فرد مدار
دیدگاه گشتالت درمانی
دیدگاه سیستمی
شیوه‌های ارتباطی والدین و تاثیر بر اضطراب کودکان
درمان شناختی- رفتاری CBT
CBT چگونه عمل می‌کند
چطور فردی می‌تواند این تغییرات رفتاری را بدست آورد؟
درمان اختلال‌های اضطرابی
1. حساسیت زدایی منظم
2. غرقه سازی (درمان با غرقه سازی تجسمی)
3- الگو برداری
4. کنترل اضطراب
خود گویی مثبت
کنترل هراسها
مداخله مرتبط با والدین
مشارکت خانواده در درمان CBT
دارو درمانی
پیشنهاداتی برای والدین با کودکان مضطرب:
تاثیر محیط و وراثت بر اضطراب کودکان
تاثیر اضطراب بر تحصیل کودکان
روش مشاوره گروهی
قوانین اساسی گروه
فرایند مشاوره گروهی به شیوه شناختی رفتاری
اهداف درمانی گروه درمانی به شیوه شناختی رفتاری
تحقیقات انجام گرفته در داخل و خارج کشور
تحقیقات انجام گرفته در ایران
جمع بندی و نقد و بررسی پژوهشهای انجام شده
فصل سوم : روش اجرای پژوهش
الف )‌ طرح پژوهش
نمونه و نمونه گیری:
نمونه مورد مطالعه و روش نمونه گیری
ابزارهای اندازه گیری متغیرها
پرسشنامه علائم مرضی کودک (CSI-4)
مقیاس‌های پرسشنامه علائم مرضی (CSI4)
گروه A- اختلال کاستی- بیش فعالی
گروه B- اختلال لجبازی و نافرمانی (سوالات 26-19 در هر یک از پرسشنامه‌های والد و معلم)
گروه C- اختلال سلوک (سوالات 41-27 در هر یک از پرسشنامه‌های والد و معلم)
گروه D- اختلالات اضطرابی
گروه E- اختلالات اضطرابی و تیک
گروه G- اختلالات خلقی
گروه H- اختلالات فراگیر رشدی (PDD)
گروه I- اختلالات اضطرابی
گروه J- اختلال اضطرابی
گروه K اختلالات دفع
متغیرها:
اعتبار و روایی پرسشنامه (CSI4)
مدت زمان اجرای پرسشنامه:
شیوه نمره گذاری
روش جمع آوری داده‌ها
فصل چهارم : یافته‌های پژوهش
1. توصیف داده‌ها:
نمودارهای مربوط به آمار توصیفی
نمودار1-4 نمرات مربوط به پیش آزمون اضطراب فراگیر (درگروه آزمایش)
نمودار2-4: نمرات مربوط به پیش آزمون اضطراب فراگیر (درگروه کنترل )
نمودار3-4نمرات مربوط به پس آزمون اضطراب فراگیر (درگروه آزمایش)
نمودار4-4: نمرات مربوط به پس آزمون اضطراب فراگیر (درگروه کنترل )
نمرات هراس اجتماعی گروه کنترل در پیش آزمون نمودار5-4
نمرات هراس اجتماعی گروه آزمایش در پیش آزمون نمودار6-4
نمرات هراس اجتماعی گروه کنترل در پس آزمون نمودار7-4
نمرات هراس اجتماعی گروه آزمایش در پس آزمون نمودار8 -4
نمرات –اضطراب جدایی گروه آزمایش در پیش آزمون نمودار9-4
نمرات اضطراب جدایی گروه کنترل در پیش آزمون نمودار10-4
نمرات اضطراب جدایی گروه آزمایش در پس آزمون نمودار11-4
نمرات اضطراب جدایی گروه کنترل در پس آزمون نمودار12-4
تحلیل داده‌ها
پرسش پژوهش
جدول 3-4 آمار توصیفی مربوط به نمرات اضطراب فراگیر
جدول 4-4 آزمون لون برای برابری واریانس‌ها
جدول 5-4 جدول ANCOVA اثرات بین آزمودنی‌ها (اضطراب فراگیر)
جدول 6-4 آمار توصیفی مربوط به نمرات هراس اجتماعی
جدول 7-4 آزمون لون برای برابری واریانس‌ها
جدول 8-4 جدول ANCOVA آزمون اثرات بین آزمودنی‌ها (هراس اجتماعی)
جدول 9-4 آمار توصیفی مربوط به نمرات اضطراب جدایی
جدول 10-4 آزمون لون برای برابری واریانس‌ها
جدول 8-4 جدول ANCOVA آزمون اثرات بین آزمودنی‌ها (اضطراب جدایی)
فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری
الف )‌بررسی فرضیه‌ها
پرسش اول :
پرسش دوم :
این نتیجه با نتایج حاصل از پژوهشهای :
پرسش سوم :
محدودیتها
پیشنهادات :
الف : پیشنهاد به پژوهشگران بعدی
ب: پیشنهادات كاربردی
منابع و مأخذ
منابع فارسی :
منابع لاتین:
ضمائم
پرسشنامه علائم مرضی كودكان (CSI-4) - ( براساس DSM IV) - فرم ویژه معلمان
پرسشنامه علائم مرضی كودكان (CSI-4) - (‌براساس DSM IV) - فرم ویژه والدین


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:پنجشنبه 30 مرداد 1393-10:57 ق.ظ

بررسی تأثیر میزان تحصیلات بر ملاکهای ازدواج در بین دانشجویان

بررسی تأثیر میزان تحصیلات بر ملاکهای ازدواج در بین دانشجویان

قیمت:80000ریال

موضوع  :

بررسی تأثیر میزان تحصیلات بر ملاکهای ازدواج در بین دانشجویان

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده
از آنجایی که بررسی و شناخت ملاکهای همسرگزینی موجبات تشکیل خانواده سالم را برای جوانان در آستانه ازدواج فراهم می سازد، بسیار حائز اهمیت است.
لذا در این پژوهش سعی شده به مهم ترین ملاکهایی که در همسرگزینی افراد تحصیل کرده نقش دارند اشاره گردیده و میزان تأثیرگذاری هر یک از این عوامل در امر ازدواج بررسی و شناخته شود. در این راستا، هدف تحقیق “بررسی میزان تأثیر پذیری ملاکهای ازدواج از میزان تحصیلات (دانشگاهی) است”.
چارچوب تئوریک این بررسی را دیدگاههای همسان همسری، مجاورت مکانی و تئوری مبادله تشکیل میدهند ، بر اساس این تئوریها فرضیاتی مطرح و به معرض آزمون گذارده شده اند. در این پژوهش بواسطه ویژگی موضوع مورد مطالعه از روش “پیمایش” بعنوان یک روش تحقیق مناسب این قبیل تحقیقات استفاده شده و ابزار گردآوری اطلاعات نیز پرسشنامه می باشد، که در بین یک نمونه (۱۹۶) نفری از دانشجویان کارشناسی ترم اول و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن (در پاییز ۸۴) توزیع و پس از تکمیل جمع آوری گردید. تجزیه و تحلیل داده ها به روش مقایسه ای و با استفاده از آزمون “t” استیودنت صورت گرفت.
نتایج نهایی تحقیق نشان داد که ، از بین هفت فرضیه مطرح شده، صرفاً فرضیه های همگنی سنی و همگنی تحصیلی با میزان تحصیلات در امر ازدواج رابطه معنی داری دارند. بدین معنی که جوانان تحصیل کرده (در جامعه آماری دانشجویان) گرایش بیشتری به ازدواج با کسانی را دارند که از نظر تحصیلات و سن مشابه آنان باشند. ولی ملاکهای زیبایی ظاهری، اصالت خانواده و رفاه مادی هر چند از نظر دانشجویان مورد بررسی اهمیت زیادی در امر ازدواج دارند، امّا متأثر از متغیر تحصیل نمی باشند، و ملاکهای قومیت و اعتقاد دینی نیز صرف نظر از میزان تحصیلات، در حد متوسط مورد توجه دانشجویان جامعه آماری بوده است.

فهرست مطالب

- چکیده
- پیشگفتار
فصل اول : ” طرح تحقیق” 
- مقدمه
۱-۱- بیان مسئله
۲-۱- سئوال تحقیق
۳-۱- اهداف تحقیق
۴-۱- ضرورت و اهمیت تحقیق

فصل دوم: ” ادبیات تحقیق” 
الف- ازدواج
۱-۱-۲- تعریف ازدواج
۲-۱-۲- ازدواج بعنوان یک پدیده اجتماعی و تحول آن
۳-۱-۲- انواع ازدواج و معیارهای آن
۴-۱-۲- تاریخ تحولات خانواده و ازدواج در ایران
ب- پیشینه تحقیق
۱-۲-۲- تحقیقات داخلی
۲-۲-۲- تحقیقات خارجی
ج- چارچوب نظری
۱-۳-۲- نظریه همسان همسری
۲-۳-۲- نظریه نیازهای شخصیتی مکمل
۳-۳-۲- نظریه مجاورت مکانی (همجواری)
۴-۳-۲- نظریه تأثیر تصور از والدین در انتخاب همسر
۵-۳-۲- تئوری تصور از همسر مطلوب
- بسوی یک نظریه ترکیبی
۶-۳-۲- نظریه مبادله
- بیان فرضیه ها
- مدل تحلیلی

فصل سوم: ” چارچوب روش تحقیق” 
۱-۳- روش تحقیق
۲-۳- تکنیک جمع آوری اطلاعات
۳-۳- اعتبار و روائی
۴-۳- نمونه تحقیق
۵-۳- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
۶-۳- روشهای آماری تجزیه و تحلیل اطلاعات
۷-۳- زمان و مکان تحقیق
۸-۳- کاربرد علمی و عملی پژوهش
۹-۳- متغیرهای تحقیق
۱۰-۳- تعاریف عملیاتی متغیرهای تحقیق
فصل چهارم :
توصیف داده ها
فصل پنجم:
- نتیجه گیری
- محدودیت ها
- پیشنهادات
- منابع و مأخذ



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:پنجشنبه 30 مرداد 1393-10:54 ق.ظ

بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان

بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان

قیمت:70000ریال

موضوع  :

بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان

    فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

چکیده

بررسی میزان مسئولیت پذیری در حیطه خانواده و جامعه بین دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی مدارس عادی و غیر انتفاعی در شهرستان نیشابور

امروز جامعه در حال پیشرفت، نیازمند افرادی مسئول و خودکفا است و آموزش مسئولیت پذیری به کودکان نیازمند جوی خاص در خانه و مدرسه است.

بایستی شرایطی فراهم کرد تا کودکان و نوجوانان، ابزارهای نگرش و ارزشیابی پیدا کنند تا به کمک آنها بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. تصمیماتی که آنان را در این دنیای پیچیده به سوی زندگی بارور و رضایت بخش رهنمون کند. انسانهای امروز بیش از بیش نیازمند پذیرش مسئولیت برای زندگی و سرنوشت خود هستند و این امر میسر نمی شود مگر اینکه مبنای آموزش و پرورش آنها مبتنی بر افزایش درک کودکان و نوجوانان در مورد نقش خود آنها به تعیین سرنوشت و ساخت کیفیت زندگیشان باشد و برای رسیدن به این اهداف، سعی و کوشش و برنامه ریزی دقیق لازم است.

فصل اول : تعاریف و مفاهیم

مقدمه

آغاز زندگی اجتماعی کودک

مهمترین مراحل تحول شخصیت اجتماعی کودکان

جامعه

عوامل یا کارگزاران جامعه پذیری

عوامل دیگر

هدفهای جامعه پذیری

اجتماعی شدن

پاسخ به این سؤال که آیا انسان اجتماعی است؟

گونه های اجتماعی شدن

تأثیر هنجار ها بر اجتماعی شدن فرد

اهداف اجتماعی شدن

عوامل اجتماعی شدن

خانواده

روابط همسالان

مدارس

رسانه های همگانی

سایر عوامل اجتماعی شدن

باز اجتماعی شدن

روشهای پرورش مسئولیت پذیری و رشد عزت نفس

فصل دوم : چهارچوب عملی تحقیق

موضوع تحقیق

اهداف تحقیق

هدف کلی

هدف جزئی

طرح مسئله تحقیق

فرضیات

جامعه آماری

واحد آماری

روش نمونه گیری و حجم نمونه

روش تحقیق

تعاریف و مفاهیم

اجتماعی شدن

جامعه پذیری

خانواده

مدرسه

معلم

شخصیت اجتماعی

مسئولیت پذیری

پیشینه تحقیق

مسئولیت آموزش ارزش ها وظیفه همه نیروهای تربیتی جامعه

فصل سوم : توصیف یافته های آماری

جداول و نمودارها

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرضیات

بررسی فرضیه ها

فصل پنجم : ضمائم

نتیجه گیری

محدودیت ها

منابع و مأخذ

پایان نامه ها

مجلات

پرسشنامه ها



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نویسنده :سوین نوری
تاریخ:پنجشنبه 30 مرداد 1393-10:44 ق.ظ

مقاله بودجه بندی سرمایه ای به صورت پاورپوینت

مقاله بودجه بندی سرمایه ای به صورت پاورپوینت

قیمت:50000ریال

موضوع  :

مقاله بودجه بندی سرمایه ای به صورت پاورپوینت

    فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

فهرست مطالب

مقدمه
تعریف بودجه بندی سرمایه ای
ویژگیهای بودجه بندی سرمایه ای
فرایند بودجه بندی سرمایه ای
روشهای ارزیابی پروژه ها
روشهای مبتنی بر تنزیل گردش وجوه نقد
نرخ بازده داخلی IRR
روشهای مبتنی بر تنزیل گردش وجوه نقد
ارزش فعلی خالص (NPV)
مقایسه روش IRR با NPV
روشهای مبتنی بر تنزیل گردش وجوه نقد
شاخص سود آوری Profitability Index  (PI)
سایر روشهای ارزیابی پروژه ها
دوره بازیافت سرمایه
معکوس دوره بازیافت سرمایه
(ARR)  نرخ بازده حسابداری
سایر عوامل موثر بر بودجه بندی سرمابه ای
سهمیه بندی سرمایه
مالیات بر درآمد و بودجه بندی سرمایه ای



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 




  • تعداد صفحات :44
  • 1  
  • 2  
  • 3  
  • 4  
  • 5  
  • 6  
  • 7  
  • ...